zondag 8 maart 2009

Bailly's nieuw huis in Duitsland

Logan Bailly, eerste doelman bij Borussia Mönchengladbach, heeft een rondleiding in zijn nieuw huis gegeven. Hij deed dit met veel fierheid en zei dat het een eenmalig gebeuren is.

Mönchengladbach staat momenteel laatste in de Duitse Bundesliga en is dus een grote degradatiekandidaat. Bailly, inmiddels 24 jaar, werd prof in 2002 en maakte zijn debuut bij RC Genk. Een jaar later ging hij aan de slag bij Heusden Zolder. Omdat hij een natuurtalent was, zette hij al snel terug de stap richting Genk. Tot vorig jaar was hij er dus vaste waarde, maar wilde naar eigen zeggen een nieuw avontuur aangaan. Vandaar dat hij de overstap naar Duitsland maakte.

In 2005 werd Bailly zelfs vader van een dochtertje. Haar naam is Destiny. Omdat Bailly zielsveel van haar houdt liet hij een tatoeage op zijn arm zetten.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/mediatheek/1.485105

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Correctie Dennis, Borussia Mönchengladbach staat momenteel voorlaatste =D want ze hebben dit weekend met 4-1 gewonnen! Voor de rest is je bericht dik in orde hoor =), groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen