Martin Hansen, de achttienjarige reservedoelman van Liverpool, maakte afgelopen zaterdag bij de reserven een flater van jewelste tegen aartsrivaal Everton. Na een spelonderbreking is het volgens een ongeschreven wet verplicht dat je de bal teruggeeft aan de tegenpartij. Everton respecteerde deze wet en kwam onverwacht op voorsprong.
Nadat Liverpool de bal buitentrapte omdat een Everton-speler geblesseerd op de grond lag, gaf Everton de bal terug aan Liverpool om zo blijk te geven dat ze iets af weten van fair- play.
Everton speelde de bal weliswaar recht naar het doel van Hansen, een bal die voor een keeper als Hansen helemaal geen probleem mag zijn om te controleren. Maar dit was buiten Hansen zelf gerekend. Hij liet de bal gewoon door zijn benen in doel verdwijnen. Kortom, een grote flater.
Nochtans is dze man een doelman met veel kwaliteiten, want Liverpool kaapte deze jonge man in 2006 weg bij Bröndby, een ploeg uit het bescheiden Denemarken. Hij is ook vaste klant bij het Deense nationale elftal. Volgens trainer Benitez heeft deze jongen echt heel veel in zijn mars, ook al beging hij zaterdag een misstap.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

coole blog dennis :) kom zeker eens kijken bij mij.. En aarzel vooral niet om iets achter te laten
BeantwoordenVerwijderenhttp://joliens-loveformusic.blogspot.com/