Een man van 49 was ontsnapt uit zijn psychiatrische instelling in Breda en startte aan het WK-veldrijden met de ambitie de cross te winnen. Maar na amper een ronde moest de man zijn droom al opbergen, want de politie had hem al snel bij de lurven. Naderhand vertelde de man op het politiebureau dat hij echt niets liever wilde dan het WK te winnen.Na een halfuur ondervragen, bekende de man overigens dat hij het WK was gestart met een gestolen fiets en dat hij amper 1 dag had getraind voor het WK. De man zit ondertussen veilig terug in zijn instelling.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten